FAQ

Hier tref je de meest gestelde vragen en antwoorden. Staat jouw antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op via e-mail!

Wij streven ernaar om jouw bestelling binnen twee werkdagen te verzenden. U kunt de status van uw bestelling zien in uw eigen account. Ook krijgt u van ons een email met de status van bestelling en een track & trace code. Zo weet je precies waar je aan toe bent!

Retourneren

Je hebt bij ons 14 dagen de tijd om je bestelling retour te sturen zonder opgaaf van reden. Wel zo fijn en hier doen we niet moeilijk over. We vragen je om ons per e-mail door te geven als je iets retour wilt sturen en vragen dan de volgende informatie aan je:

  • Bestelnummer
  • Welk artikel je gaat terugsturen

U kunt ook contact met ons opnemen tijdens kantoren door te bellen naar +31 85 043 84 37.

Uiteraard horen we graag waarom het artikel niet beviel zodat we onze shop steeds kunnen verbeteren. Geen reden? geen probleem! Na het retour ontvangen van je bestelling zorgen wij dat je snel je geld terug krijgt.

Omruilen

Voor omruilen geldt hetzelfde als retourneren. Laat ons via e-mail weten welk artikel je wilt omruilen. Je kunt er ook voor kiezen om het item dat je wel wilt alvast te bestellen en het eerder bestelde artikel retour te sturen zoals hierboven beschreven. Wij zorgen dat je snel je geld terug krijgt.

Bij Thuisplaza kun je veilig en vertrouwd bestellen. Betalingen vinden plaats via een beveiligde internet verbinding en kunnen via de volgende betaalmogelijkheden worden gedaan:

– iDEAL;
– Creditcard (Mastercard);
– Bankbetaling middels overschrijving.

Thuisplaza draagt grote zorg voor een veilige en betrouwbare winkelomgeving. We doen dit door periodiek ons winkelsysteem veilig en up-to-date te houden. Als klant heb je ook alle rechten die zijn opgenomen in de Algemene Voorwaarden en een retour/zicht termijn van 7 dagen (ingaande op de dag na ontvangst).Alle betalingen en terugbetalingen worden verzorgd via Mollie.

Als u een beschadigd product heeft ontvangen vragen wij u om contact met ons op te nemen via de e-mail. Zo kunnen wij voor u naar een oplossing zoeken. Zorg dat de volgende informatie in de e-mail vermeld is:

  • Bestelnummer
  • De naam van het artikel
  • Foto of beschrijving van de beschadiging

U kunt ook contact met ons opnemen tijdens kantoren door te bellen naar +31 85 043 84 37.

Wij sturen bij het verzenden van uw bestelling altijd een track & trace mee. Daarin zou u de status van uw order moeten kunnen zien. Klopt de informatie uit de track & trace code niet? Of heeft u andere vragen over uw bestelling? Neem dan contact met ons op via e-mail. Zorg dat de volgende informatie in de e-mail vermeld is:

  • Bestelnummer

Contact

Heeft u een andere vraag?

Neem dan contact met ons op via het onderstaande email adres.

info@thuisplaza.nl

Of ga naar onze contact pagina en vul het formulier in.